Ajuntament d'Andratx

Inici -> └rees -> Arxiu

Arxiu

Tornar Imprimir

Arxiu municipal

L'Arxiu Municipal es un servei general dins l'Administraciˇ p˙blica  amb la finalitat de:

  • Impulsar sistemes de gestiˇ dels documents, dirigits a obtenir l'economia, la celeritat i l'eficÓcia en qualsevol gestiˇ efectuada per les diferents dependŔncies administratives.
  • Garantir l'accÚs a la documentaciˇ, tenir cura de la seva organitzaciˇ i descripciˇ, de manera que la ciutadania i la mateixa administraciˇ la puguin consultar de manera fÓcil i rÓpida; a mÚs de prendre les precaucions en cada cas a fi i efecte de protegir aquelles dades que puguin ser confidencials o puguin afectar la intimitat de les persones.
  • Promoure la protecciˇ i la difusiˇ del patrimoni documental, adoptar les mesures adequades per a la preservaciˇ i seguretat de la documentaciˇ; establir les mesures oportunes per a ser difosa i posar-la a l'abast de la ciutadania.
  • Per consultar expedientes de llicŔncies d'obres: 
  1. Presentar una solĚlicitud de consulta d'expedient a l'Oficina en MatŔria de Registres (SAC) adrešada a l'Arxiu.
  2. Aportar les mÓximes dades possibles per tal de facilitar la localitzaciˇ dels expedients. Almenys s'ha d'especificar l'adreša de la finca i podrÓ contenir: N˙mero d'expedient; ReferŔncia cadastral; Any de construcciˇ; Promotor; Arquitecte; Certificat de primera inscripciˇ; Fotografia de la fašana.
  3. Una vegada avaluada la solicitud i sempre que l'Arxiu sigui el servei competent, es donarÓ accÚs a la documentaciˇ solicitada amb cita prŔvia, concertada per correu electr˛nic o telef˛nicament. No s'admetran sota cap concepte consultes fora d'aquest dia.
  4. Si es solĚliciten c˛pies, es lliuraran previ pagament de les taxes corresponents (no estÓ permŔs fer fotografies a la documentaciˇ).
  5. Per expedients en tramitaciˇ, s'hauran d'adrešar al departament d'Urbanisme
  • Per a la resta de consultes sobre la documentaciˇ custodiada a l'Arxiu:
  1.    Presentar una solĚlicitud de consulta a l'Oficina en MatŔria de Registres (SAC) adrešada a l'Arxiu.
  2.      Una vegada avaluada la solicitud i sempre que l'Arxiu sigui el servei competent, es donarÓ accÚs a la documentaciˇ solicitada amb cita prŔvia, concertada per correu electr˛nic o telef˛nicament.
  3.     Si es solĚliciten c˛pies, es lliuraran previ pagament de les taxes corresponents (no estÓ permŔs fer fotografies a la documentaciˇ).
  4.       Per expedients en tramitaciˇ, s'hauran d'adrešar al departament competent.

 L'Arxiu Municipal d'Andratx es regeix pel Reglament Regulador del Servei d'Arxiu Municipal d'Andratx, aprovat pel Ple de l'Ajuntament del 31 de gener de 2013 (BOIB 47, 6 d'abril de 2013).

NomÚs pot facilitar la consulta d'expedients que tengui custodiats i que hagin finalitzat la seva tramitaciˇ (art. 20.4 Reglament SAMAN i art. 16.1a i 179 ROF).

Pot denegar motivadament l'accÚs per motius de conservaciˇ (art. 39 Reglament SAMAN) i/o per les causes recollides a la Llei 19/2013, de transparŔncia, accÚs a la informaciˇ p˙blica i bon govern (art. 14-16 i 18).

Adreša i dades de contacte

Adreša

Avenida  De la C˙ria, 1

 Andratx (Illes Balears)

Tel.: 971 62 80 00 (Ext. 400)

Horari

De dilluns a divendres, de 9h a 13h

Dades de contacte

Persona responsable:

R. Delegada: Katia Rouarch (krouarch@andratx.cat)

Correu electr˛nic: arxiu@andratx.cat

DescÓrrega darxius

Descargar archivo

REGLAMENT SERVEI ARXIU MUNICIPAL ANDRATX
Tipo de archivo: PDF | Idioma: Catalßn

Data ˙ltima modificaciˇ: 01/08/2018 a les 13:48


Ajuntament d'Andratx -  Av. de la Curia, 1 . 07150 Andratx
TelŔfon: 971-628000 Fax: 971-136552
Correu electr˛nic: sac@andratx.cat